måndag 6 maj 2013

Inredningsresan....



 Hej på er
Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag själv haft.
I Skåne & Köpenhamn 
har det varit helt underbart väder 
Idag tänkte jag dela med mig av allt
fint jag fått se i helgen

 För andra gången åkte jag
på inredningsresa till Köpenhamn
tillsammans med
Petra Eriksson med bloggen
Som varit med & skrivit  
"Lev vackert" 
En helt underbar inredningbok
Finns till ett super bra pris just nu i butiken
299:-
Med mig på resan tog jag Charlotte
som har 
Fick även med mig Susanne & Pernilla
som designar kläder
Bussen med ett helt gäng inrednings glada tjejer
landade här på gården vid 13 tiden i Fredags
vi åt lite lunch i min lägenhet
& så klart fick dom ju kika runt i våra butiker
Boutique Nytt & Nött
Bilderna ni ser här är från ett hem vi fick besöka i går
Jag skulle kunna flytta direkt
tror bestämt att de flesta tyckte lika...
Eller hur tjejer??

 Här står vi alla & lyssnar till
Birthe Ritslev
som berättar om sitt hem & butik

 Bilder från gården & ett litet växthus
Hon hade helt underbara blommor överallt
 Bilden under är när vi kommer in i deras hall
Charlotte hittade genast något fint..
Nästan alla fönster i hemmet vetter ner mot havet.
 Gäst "toa"
Här kan man sitta länge.. 
 Nedan sovrummet
 &
vilket badrum
tänk & sitta i det badkaret & njuta av utsikten..
Har tagit sååå många bilder så det får bli flera inlägg
Önskar er alla en fin ny vecka
Susanne

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder och fint inlägg du gjort Susanne:))
    Jag längtar till köpenhamn redan, men snart så är vi där igen.....

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! Det var verkligen en rolig resa fylld av upplevelser ♥ Fina bilder du lagt ut. Jag har just suttit och tömt min kamera så jag lägger ut lite bilder i morgon och dom kommande dagarna:) det blev ju några stycken, hihihi! Det var kul att träffa dig igen! Men vi ses väl nästa år igen?!.

    kram CC roomofkarma.se

    SvaraRadera
  3. Hej Du Fina Rara! Tack för en alldeles fantastisk resa tillsammans! Ni var ett så härligt gäng att få åka till Danmark med! Jag hoppas verkligen att ni hänger med nästa år också så att vi får träffas mer, TUSEN TACK för att ni var med och förgyllde helgen och skapade härliga minnen! KRAM

    SvaraRadera

Roligt att just du tassat in♥